środa, 8 kwietnia 2015

"Morderstwo w Miłowie" Alicji Minickiej


   Nie będę ukrywać, że kryminał jest jednym z moich ulubionych gatunków literackich, w związku z czym, z ogromną ciekawością sięgam po kolejne nowości tegoż gatunku. 
   Przez przypadek trafiłam na recenzję książki Alicji Minickiej "Morderstwo w Miłowie", od razu wiedziałam, że prędzej czy później będę musiała ją przeczytać. No stało się, książka trafiła w moje ręce :)
   Autorka nie była mi do tej pory znana, więc nie wiedziałam jakiej intrygi, jakiej fabuły oraz jakich bohaterów mogę się spodziewać. Zdanie z tylnej okładki, że jest to pierwszy polski kryminał retro zachęcało do czytania.
  Nie chciałabym zdradzać zbyt wiele szczegółów z fabuły książki, mogę tylko powiedzieć, iż intryga przedstawiona w powieści jest ciekawa. Jednak bohaterowie są niezbyt wyraźni, ich charaktery są zarysowane bardzo delikatnie, przez co ciężko wytypować ulubioną postać.

W kolejce do czytania czekają już opowiadania Minickiej, być może po przeczytaniu ich będę mogła więcej napisać na temat twórczości pisarki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz